Kurier.BB – Gazeta Miejska
Sukces nie tylko sportowy

Sukces TS Podbeskidzie ma wymiar nie tylko sportowy.

Na ekstraklasowym poziomie działa także marketing klubu, co podkreślają nie tylko kibice, ale także obserwatorzy oceniający działania klubów. 
Rok temu klub zmienił  swoją identyfikację wizualną. – Postawiliśmy na przywrócenie hasła „Ponad Nami Tylko Góry”, a także wykorzystanie rozety karpackiej w połączeniu z tym hasłem – mówi Kamil Sarapata, dyrektor ds. marketingu. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Docenili go nie tylko kibice, ale i specjaliści. Podbeskidzie otrzymało za ten ruch nagrodę za „najlepszą akcję marketingową w klubach 1 ligi” przyznawaną w wyniku głosowania przedstawiciele wszystkich klubów 1 ligi. 
W ramach nowej komunikacji klub stworzył wyjątkową koszulkę z góralskimi motywami i wspomnianą wcześniej rozetą karpacką. W tym samym stylu stworzony został także wyjątkowy kalendarz ze zdjęciami piłkarzy w górskich plenerach.
Klub powrócił także do promocji w całym regionie. Wznowiona została akcja „Od najmłodszych lat”, w ramach której raz w tygodniu piłkarze odwiedzają  przedszkola na terenie miasta i okolic. Piłkarze uczestniczą także w różnego rodzaju imprezach w Bielsku-Białej i całym regionie.
Na samym stadionie uruchomiony został żywy sektor rodzinny z mnóstwem atrakcji na każdym meczu - darmowymi napojami od Tommy Cafe, animacjami od Idea Events i upominkami od klubu.
Działania te relacjonuje zupełnie nowa telewizja klubowa, której materiały osiągają coraz większe zasięgi. Coraz lepiej klub działa także w mediach społecznościowych, które już na dziś stawiają bielski klub w środku ekstraklasowej stawki. 
 
Foto: Jakub Ziemianin / TS Podbeskidzie
 
Zobacz też:

 


Lista wiadomości
Strona główna

Reklama

Reklama

Reklama